
Konkurs Chivas The Venture powstał dla startupów, które chcą zmienić świat na lepsze.
Jego celem jest pomoc młodym przedsiębiorcom chcącym osiągnąć sukces we właściwy sposób.
Właściwy, czyli odpowiedzialny społecznie, zgodny z dewizą marki Chivas Regal "Success tastes better shared".
I rzeczywiście, poprzednie edycje tej światowej inicjatywy pokazały, że szansę na wygraną mają przede wszystkim startupy nie skupione na sprzedaży usług, ale na zmianie świata na swój sposób.
Polskie edycje w poprzednich latach wygrały MIGAM i Nexbio.
Przedsiębiorcy zainteresowani konkursem od teraz mają szansę, aby zgłaszać swoje firmy.
Ambasadorem tegorocznej edycji Chivas The Venture jest aktor – Javier Bardem.
Jednym z podstawowych kryteriów, według którego oceniane będą zgłoszenia, jest szeroko pojęta użyteczność społeczna.
Chętni mogą zgłaszać się do 31 października br.
W grudniu zgłoszenia zostaną poddane weryfikacji i opinii kapituły, w której zasiądą autorytety ze świata biznesu oraz środowiska startupowego.
Wszyscy finaliści prestiżowego konkursu wezmą udział w cyklu dedykowanych warsztatów mentorskich, przygotowanych przez grupę ekspertów z dziedziny biznesu.
Wybrany spośród nich zwycięzca, podczas gali finałowej polskiej edycji konkursu, będzie reprezentował Polskę w czasie globalnego finału wiosną 2018 roku, w trakcie którego powalczy o udział w dofinansowaniu wynoszącym 1 mln dolarów.
Szczegółowe zasady uczestnictwa oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie: https://www.chivas.com/pl-pl/the-venture